Home » Charlas Profesores Invitados » Conferencia de Daniel Musciano : “Diseño profesional de circuitos integrados para el mercado global”

Jueves 7 de setiembre 10:00hs, Salón 301 (ex salón 101) – Facultad de Ingeniería, J. Herrera y Reissig 565

El Instituto de Ingeniería Eléctrica de la Facultad de Ingeniería de la Universidad de la República y el Capítulo Uruguay de la IEEE Circuits & Systems Society invitan a la siguiente conferencia : “Diseño profesional de circuitos integrados para el mercado global” por Daniel Musciano (IC Layout Engineering Manager at Allegro Microsystems Argentina)

Extracto : Project leader for integrated analog and mixed signal circuits layout.
More than 16 years of experience in integrated circuits layout and management of layout engineering teams.
More than 250 products released to market between parts personally designed or developed by supervised teams since 2001.
Management tasks of integrated circuits layout (physical design) projects. Includes scheduling, supervision and control tasks for projects being developed by a 26 layout engineers division supporting all Allegro’s Business Units.
Specialties : Hall Effect (Planar and Vertical) sensors. GMR sensors. Power Management devices.
High experience on Analog and Mixed Signal circuits and advanced analog layout techniques.
Broad experience on different IC processes.